SAMSUNG
Project: Olympische zomercampagne Samsung Mobile, sponsorship Dorian van Rijsselberghe

Deze campagne won de SponsorRing in de categorie Sport.
Een true the line campagne, met TV commercial, OOH campagne en een special VR video met Dorian van Rijsselberghe in de hoofdtrol.
Samen met Brand New Live realiseerde we de koppeling tussen windsurfer Dorian van Rijsselberghe en Samsung Mobile. Samsung ondersteunde Dorian op weg naar de Olympische Spelen van Rio 2016. Van Rijsselberghe won in 2012 in Londen al Olympisch goud en deed er alles aan om zijn titel te behouden. In aanloop naar de Spelen faciliteerde Samsung de windsurfer met technologie zodat hij zijn training kon optimaliseren. Zowel fans van Dorian als van Samsung profiteerde van deze samenwerking d.m.v. een interactieve VR-ervaring. Fans konden in 360 graden aan den lijve ondervinden hoe een surfwedstrijd zich op open zee manifesteert, inclusief details over windsnelheid en -richting.
De Samsung Gear VR maakte het Olympische gevoel voor iedereen bereikbaar.

Functie: Account Manager, Event Manager
TAG: Sponsoring, Activatie, Campagne, Designs, App, TVC, OHH, Media, VR, Locatiescouting, producer,